المشاركات

امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

وصولى لكس مرات ابويا قصص سكس المحارم

  وصولى لكس مرات ابويا صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى وليد من القاهره 23 سنه طولى 184سم و وزنى حوالى 82 كجم لون بشرتى ابيض وشعرى اسود وعينيا لونها عسلى انسان خجوا جدا ومنطوى وماليش اصدقاء والدتى متوفيه من وانا صغير وعيشت فتره مع والدى (مجدى 55 سنه) لحد ما قرر يتجوز من حوالى 4 سنين من (زينب 41 سنه قصيره الى حد ما وبزازها متوسطه وطيزها كبيره وطريه وبشرتها لونها قمحى وشعرها اسود وعينيها بنى ورغم سنها الا ان اللى يشوفها يديها فى اوائل الثلاثينات) المهم من اول ما ابويا اتجوزها وانا اعتبرتها زى والدتى بالظبط وعمرى ما فكرا فيها تفطير جنسى ابدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى مع زينب مرات ابويا لما كنت لسه صاحى من النوم وجيت ادخل المطبخ عشان اشرب وسمعت صوت الدش شغال وباب مش مقفول كويس وفضولى خلانى ابص علة زينب اللى لاقيتها تحت الدش ومغمضه عينيها وبتغسل بزازها وبطنها بأيديها ونزلت على كسها وبعدين لفت واديتنى ضهرها وشوفت طيزها الكبيره ولاقيت نفسى دوخت من كتر الهيجان وفضلت واقف اتفرج عليها لحد ما حسيت انها قربت تخلص روحت واخد بعضى ومشيت وشيطانى هدانى لفك...

انا واختى شيماء المتزوجة قصص سكس المحارم

صورة
  فى البداية اسمى رامى 25 سنة شاب زى معظم الشباب عندى وقت فراغ رهيب اقضيه فى لعب الكرة فى الصباح وفى الليل بحب اتفرج يوميا على افلام سكس حتى اصبحت ادمنها ومش عارف ابطلها وعائلتى مكونه من ابى وامى  واختى  شيماء  وهى منقبة و متزوجة ومسافرة مع جوزها اسلام فى الامارات من شهور وبنتكلم معاها يوميا على النت وماما بتجلس تكمل معاها المحادثة على النت وعرفت من ماما انها غير سعيدة مع جوزها وقررت العودة لمصر لفترة وماما لم تقول لى اسباب عودتها وقالت لى امى ان اذهب الى المطار لاستقبلها واحضرها للمنزل وسافرت وانتظرت بالمطار ورايتها كانت جميلة ولابسة نقاب وسلمت عليها ازيك ياشيماء وحشتينى وركبنا السيارة ورجعنا المنزل وكل ده ولم اعرف اسباب عودتها وكعادتى دخلت فى الليل غرفتى اتفرج على سكس وحسيت ان فيه احد جالس فى الغرفة المجاورة لى فخرجت وقررت اسمع بيقولوا ايه لقيت  شيماء  بتقول لماما ان جوزها زبه مش بيقف وبينام معاها كل شهر مرة وبينزلهم بسرعة وانها غير سعيدة انا حسيت من كلامها انها مشتاقة للجنس وبداءت اتفرج على قصص محارم واتخيل انى انيكها وتانى يوم لقيت  شيماء  لاب...

اختي المطلقة قصص سكس المحارم

  اشتغل في مكان بعيد عن اهلي بيني وبينهم مسافة 500كيلوا* عندي خوات وحده منهن مطلقة وعمرها 32 اتصلت علي وهي عند اهلي قالت انا طفشانه بغير جو حجزة تذكرة وجت بالطيارة انا استقبلتها بالمطار رحنا تعشينا وبعدها تمشينا بالسيارة وحنا راجعين للشقة قالت لي انا خجلانه منك قلت عادي اناخوك قولي اللي في قلبك قالت باخذ راحتي بالشقة ألبس لبس قصير قلت خلاص خوذي راحتك بعد ماوصلنا الشقة طبعا نظام الشقة غرفتين وصالة ومطبخ تحضيري ودورة مياه دخلنا الشقة غير ملابسها البست تيشرت حفر واسترتش ضيق وقصير كسها باين الشفرتين بارزات الصدر ابيض خيط الستيان طالع شوي انا انصدمت من المنظر مسكت نفسي وخليتها في امان وكل واحد نام في غرفة ثاني يوم طلعنا وتمشينا وخليتها تنبسط رجعنا الشقة الساعة 12:30 راحت للحمام تسبحت اطلعت لافه عليها المنشفة وراحت للغرفة نادتني قالت تعال اشبك الستيان حاولت اشبكة ماقدرت من المنظر زبي قام قالت امسك صدري عشان مايطيح الستيان انا اللي اشبكة مسكتة وطاحت المنشفة طلع طيزها زبي التحم بطيزها قالت انا محرومه عجزت امسك نفسي نزلت السروال ورصرص رصرصه وقلت نامي على ظهرك مصيت كسها نظيف وضيق ومصيت الصدر...

نكتي ل جدتي قصص سكس المحارم

  سوسو جدتي احلي واحده في العيله بهيج عليها من زمان نيك اوصفهالكوا هي قصيرة و لونها خمري و وشها مش مكرمش و بزازها حلوه و كبار نيك بس مش مترهلين و مدلدلين دلدله خفيفه حلوه و طيزها كبيره و مدورة و مفهاش شعرايه وخرم طيزها فاجر و كبير و كسها وردي كبير و شفايفه حلوه و حلمه بزها وردي و كبيره و ده عرفته لما شفتها في الحمام زي ما هاتعرفوا قدام كنت عندها في يوم و هي عايشه لوحدها و دخلت تستحمي قولتلها اساعدك قالت لا المهم دخلت قوضه نومها لازقه في الحمام و قعدت اشم في كلوتتها النضاف و البرا و الحسم و بعدين روحت هي كانت فاتحه الباب قعدت اتفرج عليها وهي بتستحمي و شفت طيزها كبير و حلوة و نضيفه و مش مترهله و شفت كسها كبير وحلو و وردي و مفهوش شعرايه و بزازها كبار و مدلدلين بس مش اووي ب المعقول مش ترهلات و كانت عمالة تدعك كسها و تدخل ايدها فيه و بعدين لقيتها بتقفل الدش رجعت ٣ ثواني و دخلت عليها لقيتها للأسف لبست البرا و الكلوت و بتلبس في عبايه بيتي قصيره كت و بزازها باينه منهم و بعدين دخلت تسرح شعرها دخلت وراها و كان زبي مولع دخلت حشرته فيها و ايدي علي وسطها و عمال احشر زبي و عيني علي بزازها من فوق...

ناكوني أمام أخي قصص سكس المحارم

  القصة بلسان صديقة ليا بداية أعرفكم بنفسي أنا إسمي حنان 25 سنة أعيش مع أبي وأمي وأخي أصغر مني ب5 سنين فيوم كنت معزومة لعرس صاحبتي وكان العرس فأحد البوادي القريبة من المدينة إلي احنا ساكنين فيها ولأن ابويا وامي بيخافو عليا قررو يبعثو معايا أخويا، لما وصلنا كان جو رائع وكمان كانو يستعدون للعرس وينصبون خيمة كبيرة ، كان الوضع تقليدي جدا ومثير وكانت صاحبتي زي القمر دخلت عندها وسلمت عليها وكانت سعيدة بقدومي في المساء بدأ العرس وكان كل شيء رائع لكن كان هناك مشكل بسيط وهو إن الحمام بعيد شوية عن المكان إلي فيه العرس فأنا ماكنتش عارفا أعمل إيه، ناديت أخويا وقولتلو يرافقني عشان أروح للحمام فأخي سأل أحد الشباب واشار ليه على مكان الحمام وبانه في بيت قريب مش بعيد كتير وكان الوصف سهل وفعلا روحنا ولقينا لبيت وخلصت الحمام بتاعي لكن لما كنا راجعين لقينا الشاب إلي ورانا الطريق ومعاه ثلاث شباب ثانيين جايين علينا أمسكوني وامسكو أخي ورجعونا للبيت إلي كنا فيه ودخلونا لغرفة معزولة وربطو أخي وكان عندهم سكاكين فهددونا لو صرخنا حيقتلونا ويدفنونا هنا ولا حد حيعرف عننا حاجة بعد ما ربطو أخي خلعو كل ملابسي وبدا...

خنت زوجي وخنت صديقتي مع زوجها قصص سكس المحارم

  قصه حقيقيه حدثت بالفعل صاحبتها تروى قصتها بنفسها فتقول: انا زوجه في ال25 سنه وزوجي في ال40 سنه ومتزوجه من ثلاث سنوات وعندنا طفله ومع ان زوجي يحبني كثيرا الا انه ولاسف لا يحقق لي رغباتي الجنسيه الكبيره ورغم اني جميله وجسمي رشيق ومتناسق قد حاولت بكل الطرق اغرائه  لكن دون فائده وكنت حقيقه في كل يوم ولمده 3سنوات اشعر بالكابه والحزن لان زوجي لا يستطيع تحقيق رغباتي.... وعندي صديقه مقربه جدا وكثيرا ما كنا نتبادل الاسرار لبعض وقد قادني الفضول لمعرفه طبيعه العلاقه العاطفيه مع زوجها لعلها تكون مثلي وارتاح نفسيا ولكن نفسيتي تحطمت اكثر واكثر فقد تفاجات انها تتحدث عن علاقتها بمنتهى السعاده واخذت تمدح في زوجها وفي قوته الجنسيه وكيف انها مبسوطه وساعات تتهرب منه بسبب نهمه للجنس اليومى وانا ايضا اعترفت لها بمشكلتي ولكن صديقتي لم تحفظ السر فقد اكتشفت فيما بعد انها قد قالت لزوجها عن مشكلتي وانا وفيما بعد اصابني شعور غريب فقد اصبحت افكر في زوج صدبقتي فانا اعرفه وهو يعرفني فهو محامي واعرف مكتبه وقد كنت اشاهده احيانا عندما اكون في زياره صديقتي وبدات عندي رغبه في زيارته في مكتبه بحجه استشاره قانون...

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم