امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

خدت زبر ف المستشفى اول امبارح قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

الحكايه دى حصلت لى بجد اول امبارح
كان عندى دور برد كده برد الصيف الرخم ده كشفت عند دكتور كتب لى حقت عضل المهم انا متعود لو تعبت وهاخد حقنه بروح المستشفى العام عادى اخدها كانت ساعات الاقى ممرضه بنت تديهالى عادى المهم المره دى كنت كشفت متاخر كده رحت اخد الحقنه فى المستشفى لقيت ممرض ولد شكله لسه متخرج ولابس الزى بتاعهم ده البنطلون اللبنى القماش ده والتيشرت والواد كان مز اوى وعاجبنى بصراحه المهم كان قاعد ف الاستقبال والمكان هس هس خالص قلت له عاوز اخد الحقنه دى لو سمحت دخلنا اوضة الكشف وعبى الحقنه وقال لى اتفضل اقلع انا نزلت حته من البنطلون يادوب بينت حته من طيزى وقلت له بالراحه لانى بخاف جدا من الحقن وبتوجعنى ضحك قال لى اجمد كده و نزل البنطلون شويه رحت منزل البننطلون خالص مبين طيازى كلها لخد فخادى تحت قلت اغريه بقه واتلبون عليه قال لى هو يا كده يا كده قلت له اهم حاجه بالراحه عبى الحقنه وهو بيقرب كده قلت اااه حاسب قال لى هوانا عملت حاجه لسه المهم قلت هاكتشف كده هو هايج ولا لا عملت بايدى ورا كانى خايف لقيت زبه واقف حجر فى البنطلون المهم هو عمال يتحسس طيزى ويشك شكه وانا اتلبون وهو يهيج قلت له بجد بالراحه المهم ادانى الحقنه وانا قلت كده كده باقى حقنه تانى يوم اللى هو اول امبارح هحاول اجيبه المهم خلصت ولبست قال لى باقى لك حقت تانى قلت له اخر وحده بكره قال لى تمام انا ببقى موجود ف الوقت ده لو كده تعالى بكره زى دلوقتادهالك قلت له ماشى رحت له اول امبارح بقه كنت لابس شيك وحاطط برفيوم واتعمدت اروح الساعه 12 كده الدنيا كلها كانت هاديه جدا لقيته بيقول لى تعالى اديك الحقنه فى اوضة الاشعه الناحيه التانيه احسن اوضة الكشف دى نايم فيها ناس نبطشيه مع انى اخدت بالى ان مفهاش حد ففهمت انه عاوز يجرب معايا رحت معاه المهم قلت اتقل عليه واشوف هايعمل ايه قلعت برضه عادى قال لى ايه مش خايف اديك الحقنه بالجامد قلت له ابقى اعملها وانا هاوريك هاعمل ايه قال لى هاتعمل ايه قلت له هاصةت ةالم عليك الناس ابتسم وضحك قال لى طيب راح قارصنى بصابعينه من طيزى وانا قالع لفين ومسكت زبره وبيضانه قلت له ايه بقى ورينى هاتعمل ايه قال سيب وانا اوريك سبته وق كان ظبطنى بصراحه وكانت من احلى المرات اللىمن غير سابق معرفه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم