امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

مكنتش اعرف انها مفتوحه 2 وبدايه قصه تانيه قصص سكس عربي

 افكركو بنفسي انا ادم وقفنا المره الي فاتت لما نمنا انا وهيا جانب بعض قمنا انا وهيا بعد كدا خدنا شاور وهجت تاني من منظرنا واحنا تحت الميه ولقيتها حضنتني جامد انا رحت لفف ايدي حول وسطها وشدتها عليا جامد اوي ونزلت ايدي علي طيزه وفي الوقت ده حسيت اني مسكت كنز لفته بسرعه وحضنتها من ورا وفضلت اقفش في بزازها الي كانت زي اللبن وطريه زي القشطه ومسكتلها الحلمه وفضلت اقرصها بسرعه لقيت زوبري ومن غير مقدمات رشق في طيزها من ورا وطلعنا بره زيي محنا واخدته وقولتلها عاوز انيكك في طيزك فضلت ترفض وتقلي هيوجع وهتعور طمنتها وفعلا اقنعتها اني هنيكها براحه وبسره نيمتها وجبت زيت ودهنت زوبري ودهنتلها فتحت طيزها ودخلت صباعي لقيتها بقول اهااااا بمتعه باينه اوي ودخلت التاني لقيتها صرخت جامد روحت جاي مزود زيت ودخلت راس زوبؤي جواه وسمعت اه خفيفه كد روحت نكمل ومدخلو مره وحده كدا لقيته بتقول ابوس ايدك كفايه المهم فضلت ادخل برحه واطلعو برحه شويه شويه ولقيتها عجبه الموضوع وفضلت ادخلو واطلعو لحد ملقيت بركان لبن نزل مت كسها الي عماله العبلها فيه بصوابعي وانا نزلت معها وقمنا خدنا دوش ولبسنا ومشينا وصلنا الكافيه الساعه 6 ودا كان ميعاد تجماع الصجاب واول مدخلنا لقتهم بيقولو ان في واحد من شله تانيه عاوز يرهني في حاجه المهم قولتلهم ماشي المهم انا طلعت غيرت هدومي ونزلت تحت لقيت الشله التانيه جت المهم قاعدنا مع بعض ولقيتو بيقولي هنتراهن علي وحده من طنطا عامله فيها بنت بيه وعايشه دور وهيا اصلا شرموطه المهم عرفت منو هيا بتقاعد فين ومع مين وعرفت كمان هيا بتمشي مع مين وكل التفاصيل وان شلتو اخترتو انو يوقعها وانا شلني نفس النظام المهم اوصفلكو شيري ومهما فضلت اوصف للصبح مش هوافي جمالها وجمال جسمها المهم انا جهزت نفسي ونزلت تاني يوم لقيت الي انا متراهن معه وكان اسمو بيبو المهم طلبت قهوه وكنت متفق مع اتنين هيعملو نمره في المكان وكدا وانا هقوم افض النمره وبكده يبقي انا شغلت الي في المكان كولو وبناع حصلت النمره وانا قمت خلاصته شويه ولقيتا جايه لوحدها لو سمحت عربيتك قافله عليا وعايزه اطلع وفعلا قومت طلعتها ومتكلمتش معها خالص فتحتلها السكه ورجعت ع الكافيه تاني من غير مبوصلهها عكس بيبو الي كان قاعد شاغل دماغه وعمال يبوصلها في الراحه والجايه


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم