امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

أنا وخالتي في بيتها قصص سكس المحارم

 بدايه اعرفكم بنفسي انا علي من اسكندريه 18 سنه

طويل القامه عريض المنكبين اسمر البشره قليلا
خالتي دي عندها 30 سنه متجوزه من 4 سنين وعندها ولد وبنت
لما كانت مخطوبه جت في يوم كلمتني انها عايزه تتفرج على فيلم سكس
انا في الاول استغربت لكني واقفت
ولما دخلت على الموقع امي شافتنا
طبعا انا قلتلها ان انا دخلت غلط وكده والموضوع عدى
المهم لما هي اتجوزت جوزها بيسافر تونس على طول لانه شغله هناك
ف انا استغليت الموقف وخصوصا انه بقاله سنه ونص ما نزلش مصر
رحت عندها في ليله هناك ابيتها
المهم بليل قبل ما العيال ما تنام قلتلها ايه يا خالتي مش عايزه تتفرجي على حاجه زي زمان ولا ايه ;-)
قالتلي ايه تعرف .. قلتلها اكيد مش النت عندك شغال
قالتلي اه
قلتلها ماشي بعد ما العيال يناموا انا هنام في اوضه الكمبيوتر نومي العيال وتعالي نتفرج
قالتلي ماشي
المهم استنيت بفارغ الصبر
لما جت اختارت فيلم محارم لواحد بينيك خالته
قالتلي ترجملي بيقولوا ايه فبقيت اترجملها الكلام
المهم انا عملت نفسي داخل الحمام وسبتها شويه لوحدها تركز مع الفيلم
لقيتها هاااااجت عالاخر
رحت لها ووقفت وراها وابتديت العب في شعرها
نزلت احسس على رقبتها وبعدين على ضهرها وهي مستسلمه من كتر الشهوه
رحت مادد ايدي وماسك بزازها الاتنين وعاصرهم
حاولت تقاوم شويه صغيرين قال ايه يعني تعمل نفسها ممتنعه
رحت انا ضميتها جامد عشان ما تفلتش ورحت متضير ونزلت فيها بوس
لقيتها مستجيبه استجابه كامله وبتبوس
رحت واخدها من ايديها قلتلها النهارده ليله دخلتنا
قالتلي طب استنى اغير واجيلك
فضلت قاعد مستنيها هي دخلت اوضت نومها واوضه نومها في حمام خاص
جت بعد نص ساعه لابسه قميص نوم روز شفاف فوق الركبه وتحتيه سوتيانه وكلوت لونهم ابيض
اول ما دخلت الاوضه عليا قومت اخدتها من ايديها لغايه السرير وقعدتها وقولتلها نبتدي ازاي قالتلي زي ما تحب
بوستها ورحت رامي جسمي عليها ونمت فوقيها فضلت امص في شفايفها وايدي بتدعك في بزها والتاني بتلعب في كسها
خلصت من شفايفها رحت ملقعها قميص النوم وبعديه السوتيانه وفضلت امصمص في بزازها براحه على اقل من مهلي وبعدين رحت قالع البوكسر اللي كنت لابسه وطلعلتها بتاعي وقلتلها مصيه قالتلي من عيوني يا حبيبي فضلت تمص كتييير لغايه ما جبتهم في بوقها بعد كده نزلت قلعتها الكلوت لقيتها حالقه شعرتها فضلت الحس فيه واشرب ميته اللي زي العسل قالتلي دخله بقى انا خلاص مش قادره قلتلها من عيوني يا حبي الوحيد قالتلي خلااااص مش قاااااااااادره قولتيلها خلاص صووووووتك لا العيال تصحى
فضلت اخبط بزبي على كسها وهي تعبانه رحت مدخله فضلت انيك فيها على كده كتير لغايه ما جبتهم وهي كمان جابتهم قالتلي انا عايزاك تنيكني من ورا قلتلها اللي انتي عايزاه هعملهولك
راحت متديره ومصدرالي طيزها رحت نايم عليها وضع ال Doggy Style وفضلت انيك فيها لحد ما تعبنا احنا الاتنين ودخلنا نمنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم