قبل كل حاجة القصة دي قصة حياتي الجنسية والاحداث دي قررت اشاركها في المنتدى بعد فترة جامدة من التفكير* وكل الأحداث حصلت بس الأسامي هي الي مش حقيقية
واتمنى القصة تعجبكو وياريت تكون تعليقاتكم مشجعة🤙🤩أنا اسمي عمرو عزيز* حاليا يعني في سنة ٢٠٢٠* عندي ٢٥ سنة مهندس كهربائي في شركة كمبيوتر طولي ١٨٠ سانتي بشرتي خمرية وعيوني سودا وشعري بني وجسمي رياضي قريب لجسم أحمد غز.قصتي بدات وانا عندي ١٠ سنين وهنعرف كل التفاصيل والاحداث مع بعض😎انا كنت عايش حياة عادية مع ماما سميرة* واختي مروه وبابا كان متوفي قبل ميلادي بشهر واربع ايام ،بالنسبة لماما ٤٦ سنه ١٦٥ سانتي بشرة بيضا وجسم مش تخين قوي بس عندها صدر كبير وطري وطيز بتهز وهي ماشيه تخليك تجيبهم وانت واقف دايما مهتمة بنفسها وبمظهرها لانها شغالة محاسبة في بنك لبسها معظمو بيكون تحت الركبة بحاجات بسيطة وصدرها متغطي بس ميمنعش انها ساعات بتلبس قصير ودا نادر جدا اما لبسها في البيت بيكون في الشتا جلبية بيتي بكم وشعرها ممكن يكون مفرود او ملموم بتوكه وفي الصيف قمصان نوم وفوقهم روب مغطي جسمها وبتلبس الجلبية عليهم لما حد من يجي البت اما بالنسبة لمروه١٦ سنة ١٧٠ سانتي بشرتها بيضا خالص ولدرجة كبيره وجسمها جميل ومثير وتحسها بنت ١٢٠ سنه لو شفتها اول مرة صدر مشدود وطيز متوسطة الحجم وجسمها مفيهوش شعرة واحدة حتامعظم لبسها متحرر لان ماما سيباها على راحتها عشان كدا تلاقي بنطلوناتها ضيقة ومعظمها برمودا وتيشرتات نص كم او كات او قمصان شفافة وقصيرة تبين سرتها وفي البيت بنتلون استريتش وفانيلة كات او قميص نوم فوق الركبة وساعات تمشي بروب وتحتو مفيش خالص😨 والجالبيه البيتي حاضره لما يكون في ضيف غريب وكدا 😆 يعني متحرره فبي لبسها خاااالص😅احنا كنا ساكنين في القاهره وليا خالتي ميار ٣٥ سنه متجوزه عمو حسين شغال مدير ومالك مطعم وكمان شغال شيف في المطعم لانها هوايته وعندهم بنتهم يارا ٨ سنين ايامها وكمان احمد ١٨ سنه ايامها يعني آنذاك😁 (خالتي ميار دي عبارة عن فرسة بكل معنى الكلمه برغم من سنها بس تحسها بنت ٢٠ سنه جسم مشدود مفيش ترهلات لونها قمحي صدرها متوصت ومشدود وطيزها مشدوده وماشيه مع طولعا ١٧٠ سانتي ودول ليهم دور في القصة بس بعدين )بالنسبة لشكل حياتنا انا واهلي فكان طبيعي روتينا اليومي نصحا الصبح انا افطر معاهم وماما توصلني المدرسه بعدين تروح شغلها وانا مروح تعدي عليا بالعربيه قدام المدرسه ونروح سوا نتغدا انا وهي وتبدأ تزاكرلي شويه بعدين تروح تاخد بريك يعني تأيل شويه😁أما بالنسبة لمروة فمدرستها مسائية بتستنا لحد الساعة ١٠* الصبح لما صحبتها سحر تعدي عليها ويروحو ويرجعو سوا واحيانا بيرجعو بالليل لان في دروس بيروحوها بعد المدرسه واحيانا مروه تبات عند سحر او هي تبات عندنا عادي(سحر بنت جميلة ١٦ سنه١٧٠ سانتي* جسمها ابيض وعودها عود فرنساوي مناسب لسنها صدرها مش كبير عايشه مع مامتها واخوها معتز مامتها ولاء ٣٠ سنه ١٦٥ سانتي جوزها متوفي من ٥ سنين بس حتة فرسه بلدي زي العسل صدرها كبير وابيض زي الملبن وطيزها كبيرة ومشدوده ماشية مع طولها وحجم جسمها ودايما وهي ماشية بيتهزو قدامك بيبقا نفسك تهجم عليها تاكلها اكل شغالة مدرسة فرنساوي في مدرسة خاصة،اما معتز فدا صحبي احنا كمان زمايل في نفس المدرسه برضو 😅 ودول ليهم دور كبير في القصة خاصة سحر) وفي الصيف ممكن نقضية عند خالتي في اسكندرية* او في الشالية بتاع بابا في العين السخنهكدا اكون شرحت شكل حياتنا طول السنه والشخصيات الرئيسية وفي ناس هتظهر واحنا ماشيين هنعرفهم مع بعض ودلوقتي ابدا في الجزء الاول📖🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗في يوم أربع صحيت بدري على صوت ماما زي كل يوم وطبعا انا ومروة مع بعض في نفس الأوضة وكل واحد وسريروانا صحيت مع اول صوت من ماما بس مروه خدت وقت شوية لانها كسوووووله المهم لما صحيت قالتمروة/يا جماعة سيبوني نايمه انا لسة بدري على مدرستيماما/قومي يا موكوسه كفاية كسل (وهي طالعة من الباب)مش تعملي زي اخوكي اول لما افتح الباب هو يصحى على صوت الباب اما انتي بدك ولا الطبل البلدي جمبكمروه/يادي انيلة ابتدينا في اسطوانة كل يوم (وطبعا كل الكلام الي اتقال والي حيتقال هوهو بتاع كل يوم فعلا )ماما/نيلة لما تاخدك يعني انا غلطانة اني عايزه مصلحتك بقولك ايه انا دخلتك ثانوي عام عشان عايزه تهتمي لحد اخر نفس مش تلعبي وترجعي تقولي كلية خاصة وبتاع وفزي عشان انا اتخنقت منك(وخرجت)انا ساعتها دخلت الحمام غسلت وشي وفوقت وخرجت وابتديت اخلع البجامة والبس لبس المدرسه فخلعت قميص البجامة وكنت لابس حمالات تحت وبعدين خلعت البنطلون وكنت لابس تحتو بوكسر ازرق(انا دايما بتحايل على مروه انها تخرج عشان اغير بس هي بترفض وبتفضل مركذة معايا ولما اخلع البنتلون تضربني ضربة خفيفة على طيزي وتقول احلا طيز دي ولا اية😅وانا طبعا اضايق وقولت لماما كذا مره وماما هزأتها كذا مره بس مفيش فايدة فرضيت بالي مكتوب)المهم اخدت الضربة على طيزي زي كل يوم ولبست وفي خلال ربع ساعة كنت جهزت شنطتي ولبست وميه ميه وطلعت لقيت ماما لسة في المطبخ بتخلص في الفطار فدخلت عليها وقولتانا/اساعدكماما/(بصتلي وابتسمت بعد ما شافتني جاهز)يخليك ليا يا عموره يا حبيبي يالي مريحني ومريح قلبي ...خود الصحون طلعهااخدت الصحون وطلعت وخلصنا الصفرة وفطرنا ونزلت انا وماما بعد ما ادت مروة محاضره في المسؤوليه وشغل البيت والاهتمام والنظام.....ألخ😹المهم طلعنا وركبنا العربية واحنا ماشيين ماما قالتليماما/انا مش هعدي اخدك النهارده من المدرسهانا/لية كداماما/خالتك في اسكندرية تعبانه شويه فانا هروح ازورها وهامشي من الشغل قبل معاد طلوعك من المدرسه يبقا روح ما معتز اخو سحر وخلي حد من بيتهم يتصل علي مروه تيجي تاخدكانا/لا انا هروح على طول مش هستناماما/هتعرف تروح لوحدكانا/ ايوه طبعا البيت بتاعنا قريب من بيت معتز هروح على طول متخفيش ممكن اقعد مع طنط منال لحد ما مروه تيجي من المدرسهماما/ ok يا قلبي يبقا خد بالك من نفسكاستووووووووب✋✋(طنط منال جارتنا ٤٦ سنه ١٦٠ سانتي بشرة بيضا وجسم مليان شوية بس ملبن بزاز كييره وطيز طريه حاجه بلدي بلدي صاحبة ماما وجارتنا في العماره عايشه لوحدها جوزها متوفي عندها ابن وحيد اسمو محمد عندو ١٩ سنه اخد دبلوم الصنايع قسم سيارات واشتغل في ورشه عربيات وبيصرف على البيت وكمان مامتو بتقبض معاش جوزها يعني حالتهم كويسه نسبيا)المهم بعد ما نزلت من العربيه ودخلت المدرسه عدا اليوم عادي بس طلعنا حصتين بدري لان المدرسه عملت اجتماع وكدا المهم وانا ماشي مع معتز قاليمعتز/اي يا عم مامتك مش خادتك النهادة ليهانا/خالتي الي في اسكندرية تعبانه شويه وهي راحتلهامعتز/طيب انا بردان والجو شكلو هيمطر ماتيجي تقعد عندنا شويهانا/لا انا هاقعد مع طنط منال جارتنا لحد ما مروه تيجي(هنا كنا وصلنا بيت معتز وشوفت سحر قدام البيت فسالتها)انا/انتي مرحتيش المدرسه طب ومرواسحر/مروه في البيت انا له قافله معاها من شويهانا/ماشيالبيت بتاعنا على بعد ٥ دقائق مش من بيت معتز فكان الموضوع سهل بالنسبالي وانا ماشي الجو بدا يمطر بسيط بعدين زاد و بقا سيل فبدات اجري عشان اوصل بسرعه لحد ما وقعت على وشي في بركة طين واتنيلت وكنت بردان جدا وصوابع ايدي بدات توجعني ومكنتش عارف احركها بسبب البرد اول ما وصلت البيت خبطت على الباب وفتحتلي مروه بعدين انفجرت من الضحك ولما هديت قالتمروه/ايه الي نيلك كداانا/وقعت في الطين وانا بجري في المطرمروه/هههههههههه تلاقي دعوتي عليك استجابت(تليفونها رن والي بيتصل كان ماما)مروه/الو ....ايوه يا ماماماما/ايوه يا حببتي هو في مطر عندكومروه/ايوا وعمرو رجع بس متبهدل طينماما/يالهوي طب غيريله بسرعه وحميه بمايه دافيهمروه/انا الي احميه!؟(في الوقت دا سرحت وبصتلي ثواني وبعدين كملت)ok حلاص متقلقيشماما/ وانا ممكن ابات مع خالتك خدي بالك من نفسك يلا بايمروه/باي( بعدين بصتلي لقتني برجف من البرد وقالت)يلا ياعموره خليني اغيرلك واحميكانا/لا انا هستحما لوحديمروه/ياواد متتكسفش مني انا اختك بعدين ايديك صفره من البرد واكيد بتوجعك اسمع الكلام وخش الحمام وحط هدومك دي في سلة الغسيل واستنانيانا/طيب متنسيش الشامبو بتاع شعري(انا كنت دايما مربي شعري وكدا)مروه/ماشي ياخويا يلادخلت الحمام وخلعت هدومي كلها وبعد دقيقه لقيت مروه داخله ملط(ياااالهوي😱😱ملط) واول ما شوفتها قولتانا/ اية دا فين هدومكمروه/يعني البس هدوم واغرقها معاك ليه مانستحما سوا وخلاصالمهم بدات تحميني والميه تنزل علينا سوا بس لقيتها مركذه على منطقة طيزي انا طبعا ٩ سنين يعني عيل مش فاهم اي حاجه وهي كل شويه تيجي تدعك في طيزي شويه تدخل ايدها بالليفه بين فلقاتي شويه تدعك زوبري(بالرغم من صغر سني بس زوبري كان حجمه كبير تقريبا كان ١٠ سانتي) اول ما حطت ايدها عليه ومسكته قالتمروه/اي دا مالو كبير كداانا/هو اي دا ماتنزلي ايدك عيبمروه/(بتضحك وتدعك فيه)عيب اي ياواد انا اختك بعدين لازم انضفك كويس ولا ايهوبداا تدعم فيه بعدين ادتني الليفه واعدت علي القعده وقالتمروه/يلا زي ما دعكة جسمك تدعك جسميانا/وانا ماليمروه/اخلص ياوادمسكت الليفه وحطيتها على كتفها وبدات ادعك رات ماسكه ايدي وحطتعا على صدرها وقالت ادعك دولبدات ادعك بزاز مروه اختي وهي حاطه ايدها على كسها بتدعك فيه والأيد التانيه مش مفارقه طيزي خالصفضلنا حوالي ١٠ دقائق على الحال دا لحد ما قالتليمرو/ ميل شويهانا/ليهمروه/ميل بسميلت وهي فضلت تدعك طيزي ايدها لح ما فجأه رشقت صباعها في طيزيانا/ااااااه طلعيه يامروه بيوجعني قويمروه فضلت مدخلاه وكانها مش سامعاني وخلتني اخد وضع السجود غصب عني وفضلت تدخله وتطلعه براحه وانا اتوجع فضلت فتره لحد ما اخدت عليه لما مروه حست كدا حاولت تدخل الصابع التاني وانا بدات اتوجع اكتر واقولانا/طلعيه بقامروه/استنا شويه يا عموره انا لسه معملتش حاجهانا شديت نفسي وفلت منها وطلعت جري على الاوضه وفضلت اعيط وهي جات ورايامروه/متعيطش انا اسفهانا/اسفه ايه انتي شكلك عوتيني انا حقول لماما واخليها تبهدلك وكمان تعملي اوضه لوحديمروه/خلاص متزعلش يعني هو دا الي فارق معاك اني بوجعكانا/ايوا دانتي خليتيني مش عارف امشيمروه/طيب اهدا كدا وانا هشفلك حل بس متزعلش ولا تقول لمامه واي طلب تطلبو هعملوانا/ لا انا مش عايز حاجه منك وسيبيني بقامروه /طيب اهدا كدا وان راجعالكوطلعت مروه وانا لبست هدومي وانا بفكر هي كانت بتعمل كدا ليه واشمعنا كان باين عليها نها عاجبها كدا أويالمهم هديت شويه بعدين جات مروه وفي ايدها علبه دوا وقالتمروه/اقلانا/لامروه/متخافش انا هشيل الوجع بتاعك دا خاالصقلعتني البنطلون ورشت الدوا على خرمي(الدوا دا كان مخدر موضعي) بعدين طلعنا وعملتلي اكل اتغدينا سوا بعدين انا دخلت الاوضه عشان اشوف واجباتي بتاعة المدرسه وكدا وكنت متعود ماما تزاكرلي بس هي مش موجوده فقولت لما تيجي يبقا اخليها تساعدني بعد شويه مروه دخلت عليا وقالتمروه/اي يا عموره احسن الوجع راح ولا لاانا/ايوهمروه/طيب انت زعلان لسهانا/لا(بس كان باين عليا الزعل)مروه/وبوزك دا تسميه ايانا/ملكيش دعوهمروه/طيب انت بتعمل ايهانا/بحل واجبيمروه/اساعدك؟انا/لا لما ماما تجي هخليها تساعدنيمروه/ماما هتبات النهارده وهتيجي بكرهانا/طيب خلاص ساعدينيمروه/بس عندي طلبانا/ايهمروه/اقلعانا/لا خلاص مش حالل حاجهمروه/متخافش الددوا الي حطيتو دا مش هيخليك تحس بحاجهانا/(هنا فكرت شويه في مدرسه مفتريه في المدرسه لو روحت وكان واجبي ناقص هتبهدلني وفي مدرس تاني رخم برضو وانا في نظرهم شاطر فلو لقوني نزلت كدا هينفخوني)خلاص موافقمروه/حبيبي ياناس اقلع لحد ما اجيانا قلعت واستنيت لقيتها جايه* وجايبه معاها المخدر الموضعي وخياره وكريمانا/اي دولمروه/لا انت ملكش دعوه انت اناهعمل حجات كتير فمتركزشانا في سري/ماشي نخلص بس ونحل واجبي بعدين هقول لماما تبهدلهامروه خلتني اعمل وضع السجود وبدات ترش المخدر وعاصت صباعها كريم وبدات تدخلو طبعا انا اتوجعت شويه بس مع الكريم والمخدر الموضوع كان سهل شويه بدات تدخله وتطلعه شويه دخلت صباعين مع شويه وجع بس دخل وفضلت ساعه على كدا لما طلعت صوابعها وحسيت بحاجه ساقعه ومدوره جوايا لما سالتها عرفت انها الخياره كانت طبعا بتوجع بس مع الوقت خرمي اتعود عليها وبدات تحط الخياره وصابع شويه كمان صوباعين لحد ما بقا واسع ويقبل اي حاجهخلصنا ومروه طلعت الخياره وقالتمرو/يلا البس خلاصانا/ماشيمروه راحت حطت الكريم والمخدر في دولابها وقعدنا وخلصنا الواجب وجابتلي هديه عليه فيها الشيكولاته فرحت طبعا لاني كنت بحب الشيكولانا جدا وقالت اني مجيبش سيره لماما او اي حد تاني واتفقنا على كدا وكمان خلتني العب على الكومبيوتر بتاعها وكنت مبصوتفضلت على كدا حوالي سنه بحالها لحد ما خرمي بقا واسع وياخد اي حاجة وهو مرتاحوانا كمان سني الصغير فمفيش احساس شهوا او اي حاجه بس كان عاجبني الموضوع لانها كانت بتديني هديه في كل مره نعمل كدا وسعات فلوس وانا ساعات كنت بطلب منها نعمل كدا عشان تديني فلوس لحد ما في يوك قالتلي اعمل عيان ومروحش المدرسه وفعلا عملت عيان وماما طبعا راحت الشغل وهي فضلة معايا شويه بعد ما ماما مشيت بعدين قالت ادخل اوضتنا واقلعطبعا انا روحت وقلعت وفضلت مستني لحد ما لقيتها داخله ومعاها إزازة مية رفيعه عاصتها كريم وبدات تدخلها فيهطبعا دخلت بسهوله وفضلت حوالي ١٠ دقائق على كدا بعدين طلعتها ومكملتش ثواني ودخلت حاجه تانيه حاجه دافيه وليها راس واخرها حاجتين بيخبدو فيا من تحت وفي كفتين ايد على طيظه (ياترا دا ايه يا شطار😁صح زب حقيقي )ولما بصيت مين الي ورايا كانت المفاجأه الكارثيهانا/س....سحر!!!؟
تعليقات
إرسال تعليق