امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

مراتى اتناكت من سائح فى الغردقه قصص سكس عربي

 سافرنا الى الغردقه فى رحله وكنا نريد ان ننبسط بكل انواع الانبساط سيبت مراتى تلبس ما يحلو لها من لبس مسيروهى قلبوظه وبزازها كبيره وكنا الوحيدين فى هذا الفندق بهذا الشكل لان كل الموجودين من الحريم اجسام رفيعه وزوجتى الوحيده القلبوظه ومربربه روحنا الاكوا بارك كانت لابسه المايوه المحتشم بس كان هينفجر وكان ملفت جدا طلعنا نزحلق هى نزلت قبل منى وانا واقف اتابعها من فوق واول مانزلت غطست وكانت هتغرق فجزبها سائح بلجيكى وضمها الى صدره وانا اتابعها من فوق شوفت المنظر لاقتنى هيجت عليه سيبتهم شويه قعد يطبطب عليها الاول حس ان جسمها ملبن قعد يفعص فيها وةنا فوق هموت من المحنه على المنظر وخى طبعا هاجت روحت نازل وشكرته وقعدنا نتكلم شويه مع بعض عرفنى بنفسه وقالى انه مهندس ميكانينكا وجاى خبير فى شركة بترول هنا ومقيم فى الفندق لان الشركه قريبه من الغردقه عزمنى على مشروب انا ومراتى ولاقانى مرحب بيه اخد علينا بسرعه وبدانا نبقا فرى انا ومراتى وبقينا نسهر سوا بدأ يمسك ايد مراتى ويقعد جنبها ويحسس عليها وانا مبسوط مابكلمش وبضحك وهى نفس الشئ مبسوطه من اللعب اللى بيلعبو معاها وهو مبسوط من جسمها اوى وروحنا على الشط بليل وكنا لوحدنا مافبش حد معانا واول مااطمن ان مافيش حد معانا حط ايدو على كتفها وانا ايه ممحون من المنظر وهى ممحونه كمان ونفسها فيه لانها فى الميه حست بزوبرو كان وقف عليها وعرت انه كبير اوى فتجاوبت معاه ومالت عليه واول ماوصلنا الدروه بصلى وضحك يعنى بعد اذنك ضحتكتلو يعنى اتفضل قعدها على الشيزلونج وهاتك يابوس وتفعيص وانا قعدت ادامهم هايج على الاخر وطلع بزازها الكبيره وقعد يرضع فيهم وهى بقت مستويه ولا كانى موجود راحت الشرموطة على زوبرو وفتحت السوسته وطلعته وقعدت تمص فيه بصيت لاقيتو زوبر ولا زوبر الحمار كبير بشكل ملفت زوبرو وقف نيمها على ضهرها ورفع الهدوم اللى لابساها ونزل الاندر وقعد يلحس فى كسها لاقيت الموضوع هتطور وهى فضيحه لما بتهيج قولت لهم نكمل فى الغرفه قالى ماشى وروحنا الغرفه والواد ماصدق انه مسك مراتى وهاتك يانيك وهى كانها اول مره تتناك لانه بجد زوبرو كير وهى كسها واسع زكبيى ومنفوخ بس معاه كانها لسه مفتوحه ونا جيبت تلات مرات لحد مابقتش قادر والواد ماجابش وشغال زى المكوك فى كس مراتى جاب بعد ساعه نيك متواصل عمل معاها اوضاع اول مره اعرف ان مراتى تقدر عليها وغرق كسها لبن قعدن شويه اكلنا فاكهه وشربنا ساقع وهى طبعا فى حضنه ماسابتهوش وانا بخدم عليهم لاقيتها لفت وقعدت تبوس فيه هيجته تانى ونزلت على زوبره مص وتقولى ايه رايك فى الزوبر ده شايف الزبار قولت لها الزوبر التانى هيفشخك ويتعبك قالت وماله اناعاوز اتفشخ وراحت راكبه عليه قولت لها استنى اما احطه انا بايدى علشان تبق دياثه بكل انواعها قالت لى حطه ياعرص والحيلى كسى وبلهولى وفعلا لحسته وكان مليان لبن وطعمه حكايه وحطيت زوبر الفحل فى كس مراتى بايدى ومصبت زوبرو كمان قبل مادخله فى كس مراتى قعد ينيك فيها وهى الشرموطه مستمتعه مش عاوزاه بخلص بعد ساعه ونص نم انا وسيبتهم شغالين قمت على الضهر كد ا مالاقيتهومش راحو كملو فى غرفته وكان سايب الكارت بتاع الغرفه علشا اروح ليهم وافتح وادخل عليه وفعلا روحت لاقيت منظر الغرفه وكأنها كان حلبة مصارعه ومراتى فى حضنه وكسها غرقان لبن عمال ينز وكسها مفشوخ وشكله غريب حالت اصحيها قالت لى لا انهارده انا مش خارجه من الغرفه دى روح انت وسيبنى كيفن قولت ماشى انا هروح على البيسيم شويه قالت لى احسن بردو وقعدنا طول الرحله على نفس الشكل لحد ماخلصنا رحلتنا وهو قام معان بالواجب وحاسب الفندق على الاقامه بتاعتنا وبقينا كل فتره نىوح وننل عليه لحد ماسافر وفيه بينا اتصالات لحد الان


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم