امي تحك طيزها الكبيرة في زبي اثناء النوم قصص سكس المحارم

  اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشرفة وصارت تتأمل في زبي المنتصب بنظرات مثيرة مما جعلني في ق...

بطايه بلدي بتصرف علي جوزها واولادها قصص سكس عربي

 مسائكم جميل او صباحكم جميل حسب مابتقرو القصه طبعا اغلبيه الناس اللي متباعني عارفين ان القصص اللي بنزلها حدثت بالفعل وواقعيه مليون في الميه قصتنا انهرضه بتبتدي اني خلصت شغل في الشركه طلعت لاقيت السايس مانضفش العربيه اتصلت بيه جالي سلم عاليا ومسك العربيه بفوطه زفره روقها اخدت السجاره وانا مشيت طلعت من المهندسين خدت الكورنيش ابص كده قبل قسم امبابه بشويه الاقي فرسه زي مقال الكتاب وماسكه بنت في اديها وبعيد عن المكان اللي الميكروباصات بتقف فيه رعشت بالنور ودوست انتظار ووقفت قبلها بحسث تبقي شيفاني من الازاز اللي قدام لاني مفيم وري ومركب ستاير قدام المهم طلعت علبه السجاير ومسكت سجاره وكاني بعزم عاليها فضحكت قمت حاطتها في بوقي ومولعها ومقرب عاليها شيلت الستاره وفتحت الازاز اللي ناحيتها وبقولها القمر رايح فين كده قالتلي اشمعني قولتلها اوصلك حرام القمر الصغير ده يبقي واقف كده قالتلي خلاص ماشي ركبت وبتها ركبت ورا قولتلها ممكن بس اركب الستاره ولا تدايقك قالتلي لا ركب براحتك اصلي هستاذنك فسجاره وهوب نطيتعاليها بجسمي وكوعي بيضرب فيزازها اللي قد الانناسه الكبيره وزي البطيخه الصغيرهوبركب الستاره فلاقيتها بتقول اي كوعك خرم بزي قومت معدول وقايلها سلامه بزازك وقمت حاطت ايدي ادعكه مكان كوعي وقفش فبزازها وهي بزازها رهيبه بنت اللبوه طلعتلها سجاره وامنت علي فوني شيلته فجيب البدله وشيلت اي حاجه مهمه من قدامها قولتلها علي فين ياقمر قالتلي معاك قولتلها لا هوصلك بس علشان مافيش مكان ومافيش فلوس برضه فهاخد رقمك ونظبطها قالتلي لو علي المكان سهل اوي مافيش مشكله انا عايشه مع اخويا وبنتي وابني ومطلقه وممكن تيجي كانك قريبي وبتزورني عادي قولتلها قشطه طيب ايه الدنيا كنا وصلنا ناحيه دائري الوراق قالتلي انا رايحه لناس في نكلا قولتلها خلاص علشان انتي شكلك جدعه هوصلك لنيكلا قالتلي طيب هات موبيلك اعمل دقيقه ملتني الرقم فلاحظت اني سوجرت الباب من اللوك فقالتلي ماتخافش انا مش حراميه المهم اتصلت غير متاح فضلت تتصل غير متاح لاقيتها قلبت وشها مالك يابنتي قالتلي الناس اللي رايحالهم مش بيردو موبيلاتهم مقفوله طيب ايه الحل قالتلي خلاص لف وهروح قولتلها و**** لو الظروف متيسره معايا كنت جيت جربت الوحش ده ودوقت طعمه قالتلي خلاص هتيجي قولتلها مش هينفع وكده بيني وبينكم شكيت يكون حوار وتفتيش وكده المهم قولتلها خلاص هنزلك قبل بيام بشويه ولما ارن غليكي ابعتيلي بنتك مكان مانزلت قالتلي ماشي طلعت علي جراج قريب حطيت الفلوس والفون في العربيه عكلت الفون صامت واخدت ٢٠٠ جنيه وقفلت العربيه وخدت الفون اىصغير النوكيا بتاع الشغل قربت مكان مانزلتها اتصلت ردت قولتلها ابعتي البت قالتلي ماشي جات البنت وشوفتها قالتلي ماما بتقولك امشي ورايا لاايه مانوصل قولتلها ماشي ..اول ما وصلت اشوف بقي التفاعل علشان اكمل اللي حصل


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اميرة الريف وبيت العائله . من عشرة اجزاء قصص سكس المحارم

بعد 3 سنوات زواج ... عمي يفعل ما عجز عنه ابنه قصص سكس المحارم

الزلزال خلى رامى ينيك امه فى البانيو قصص سكس المحارم